Josh.
7 comentarios
»ESPAÑOL.Miren la HERMOSURA que hice en los sims, creo que estoy enamorada. es tan sexy y se llama Josh (daaaaah) Espero que les guste. y dejenme decirles que hace hijos muy lindos eh :P
»ENGLISH. 
Look at the BEAUTY that I did in the sims, I think I'm in love. is so sexy and called Josh (daaaaah) Hope you like it. and let me tell you that makes children very cute eh :P

 
 
IN CAS
 
La casa en donde tome las fotos, y en donde vive este sim en MI JUEGO, se llama URBAN SHACK - "Men's Things" que justamente hoy descubri, descargue e instale y saben que? ESTA BUENISIMA! se la recomiendo. La casa la hizo Tanja. En fin diviertanse
The house where I took the photos, and where you live this sim in my game, is called URBAN SHACK - "Men's Things" that I discovered just today, download and install and you know what? Hottie! I recommend it. The house is made by ​​Tanja. Anyway have fun

7 comentarios :

  1. lo amo! me llevo el sim y la casa de Tanja tambien, kiss wandi

    ResponderEliminar
  2. Increíble, como todo lo que tu haces. gracias xoxo
    el traductor traduciría bien?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. gracias lilith, aprecio mucho tu comentario, y si el traductor traduce perfecto jajaja un beso linda

      Eliminar
  3. Anónimo7/18/2011

    i'm feel in love ♥.♥

    ResponderEliminar
  4. Anónimo7/19/2011

    Oh you used my house for your pictures, great! Im happy you like it :-).
    Thank you so much!
    Tanja from ideas4sims.com

    ResponderEliminar
  5. Anónimo9/24/2012

    Hey II was just wondering where did you get his custom content?


    PS He's really good looking!xx

    ResponderEliminar