Problems & Requests
44 comentarios

PROBLEMS

Cualquier duda que tengan, un problema con un sim, una casa, patterns, LO QUE SEA comentenlo aquí y se les respondera con la mayor brevedad posible. Si algun mueble, objeto figurado en las fotografias de las casas no aparece en el juego, hare todo lo posible por decirles cual es y donde pueden encontrarlo, lo que sea que este a mi alcance para ayudarlos.

 

REQUESTS

Si quieren hacer pedidos de una casa, voy a necesitar que me digan cuantas habitaciones debe tener, si los cuartos son para niños, niñas, adolescentes, padres, jovenes, bebes, mayordomo, etc. Cuantos baños, si quieren un jardin, un garage, un balcon, la cocina,la sala, si quieren que los cuartos sean grandes, el decorado hablando de texturas, o si prefieren un color en especial, etc. Ó tambien pueden decirme mas o menos como lo imaginan o mostrarme una foto y yo voy a hacer lo mejor que pueda para que por lo menos se parezca jaja =D - NO MORE


  • Debido a que ya no visito este blog, cualquier duda o problema tiene que ser enviado a través de este formulario.
  • I do not longer manage this blog, so if you have a doubt or problem, please send me your message through this form.

44 comentarios :

  1. holis crees que podrias hacer una casa con esta habitacion? http://simsinspring.blogspot.com/2011/05/girly-bedroom.html espero tu respuesta me pasare por aqui mañana kiss

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ESTOY EN ESO CORAZON, GRACIAS POR COMENTAR (:

      Eliminar
  2. i speak english. but i was wondering if I download one of your beautiful houses if i have to download the furniture for it too? or does it come with the house already? i want to have the house in my game to look exactly how it looks in the pictures here.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. All houses are furnished, if you have a problem with any of them, if the walls do not have the same textures displayed in the pictures, or if, it appears some furniture in your game .. as a couch, bed, whatever, let me know and I'll help in any way possible. You should also know even if it's not a question or problem you have, that all the textures that I use to decorate my objects are the patterns I do and you can download on the page. I hope your answer. sorry for the bad English.

      Eliminar
  3. Ok thank you so much! they are so pretty!! you are very talented. The best houses Ive ever seen. Do you take requests??

    ResponderEliminar
  4. also do you need to have specific EPs or SP in order for the houses to work?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. yes, you can make requests. My kit includes
      ♥ World Adventures
      ♥ Ambitions
      ♥ Late Night
      ♥ High-End Loft Stuff
      if you need not use any of them tell me, I deeply appreciate what you said and I can not tell because my translator ams jajajaja wrong and I could hardly understand what you said I send a kiss and yes you need the Eps and SP for use the houses :P

      Eliminar
  5. Anónimo5/18/2011

    Holaa! yo hablo español xD queria pedirte que hagas una casa BLANCA de dos pisos al vivo estilo sims 2 con techo gris, la habitacion de los padres floreada si es posible TODO con colores pasteles ya que me encanta con un pequeño balcon al frente (en la planta alta) con 2 dormitorios y uno mas si se lo quieres poner, la habitacion de los padres con un ropero como los que sabes hacer que son divinos por cierto y el otro dormitorio que sea para un bebe.. emmm 2 baños arriba (no muy grandes, que sean simples) uno para cada dormitorio. y abajo quiero solo la cocina a tu gusto y te voy a pedir que uses los muebles de shinok que siempre usas los cuales me encantan!, un baño pero no muy elaborado (pequeño) y como una sala para las visitas TODO en la misma habitacion.. tambien quiero el garage DENTRO de la casa, afuera quisiera caminos hacia el garage y la puerta... decorados de flores nada muy woooow. que sea todo simple un solo arbol en el frente ammm y un patio MUY PEQUEÑO que tenga un lugar donde mis sims puedan cultivar ya que mi sim vive de eso, y queria saber que expansiones de los sims 3 por las dudas yo no tenga alguna, mmmm sabes que? mejor te digo cuales tengo yo jejejejeje tengo ambiciones, trotamundo, patios y jardines, al caer la noche, diseño y tecnologia, y amm esas nomas :$ ooo casi me olvido las ventanas y puertas TODAS BLANCAS y para el garaje no quiero que uses una de las puertas de garage que normalmente usan todos.. o por lo menos si lo haces PORFAVOOR haz que se vea linda, es que no me gustan pero te agradeceria mas si usaras una redonda o algo asi aunque no cumple esa funcion.. es solo presentacion igual los sims no la usan :P el jardin puedes hacerlo como tu quieras. un beso Y ESPERO MI CASITA jajajaja espero que uses MUCHAS de tus patterns pero ya sabes.. colores PASTELES. me pasare todos los dias por aqui adios


    SOFI.♥

    ResponderEliminar
  6. Anónimo5/18/2011

    aap me olvide de decirte que el mundo que utilizo es QUEENSTOWN de awesims y vi que tambien lo tienes asi q podrias luego mostrarme en que parte hiciste la casa? osea que lote? y si puedes hacer un atico que NO se use y que nisiquiera pueda subirse pues estaria bien padre, ahora si adios


    SOFI.♥

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajaja estoy trabajando en eso corazon (:
      tal vez mañana la postee

      Eliminar
  7. perdoname mi espanol no es bueno por favor me puede acer la casa de la pelicula The Notebook con 4 recamaras y 1 cuarto para bebe. Solo tengo Ambitions, late night, y world adventures.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I'm on it and your spanish is very good!

      Eliminar
  8. Anónimo5/19/2011

    oye la casa es perfecta! muchas gracias espero ver esas patterns que me comentaste... mi correo no me permite mandar mensajes pues dice que hago demaciado spam jajaja por eso te escribo aki --un beso wandi espero que sigamos hablando

    SOFI.♥

    ResponderEliminar
  9. thanks a lot! Where would i download it from?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. before starting to build the house, I need you to tell me if you want the Allie's house or the Noah's house, and please the rooms should be for children? adults? adolescents? guests? please let me know .kiss :)

      Eliminar
  10. I want the house that Noah built for Allie http://2.bp.blogspot.com/-D06bti9T0Gg/TWAa0CxBDOI/AAAAAAAAAEA/kD6aN_2Ja14/s1600/MY+HOUSE%2521.jpg

    I want 2 bedrooms for adult, 2 for children boy and girl, and 1 baby room for girl.

    ResponderEliminar
  11. rafaela6/05/2011

    HOLA!! quiesiera desirte que ADORO tu blog y queria pedirte si me podrias hacer una casa con una avitacion de adultos con armario grande y una habitacione para una bebe muy bonita jaja y si podrias ponerle una piscina, balcon y garage y si puedes una habitacion extra como de huespedes :) muchas gracias el resto lo dejo a ti GRACIAS!

    ResponderEliminar
  12. IRGAOR7/17/2011

    Hola, lo primero felicitarte por las maravillosas patterns que haces, tienes muy buen gusto y admiro tu trabajo, pero por desgracia hace unos días me bajé yo diría que todos tus sets de patterns y cuando los instalé en mi juego el gestor de diseño se quedó colgado y no respondía lo cual me fastidia bastante porque me hacía mucha ilusión tenrlas en el juego, ¿sabes a que se puede deber? hay que decir que no tengo "Patios y jardines" de resto lo tengo todo. Ojalá me puedas ayudar, muchas gracias de todas formas!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No tiene nada que ver con que te falte un pack o una expancion, lo unico que se me ocurre si lo que paso es que se quedo tildado es que no soporta tantos archivos, quizas deberias seleccionar bien cuales vas a instalar. Y si no es eso, entonces no se a que pueda deberse.

      Eliminar
  13. Anónimo7/19/2011

    My apoligies, but I'm not clear on your TOU.
    Could I include your patterns/objects in an uploaded lot (to a free blog--nunca Exchange or pay site) with pattern/object name & link to your site? (Always to honor you)
    I ask first to do the right thing.
    Your creativity & work is so inspiring!
    Thank you so much for all you do & share! :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. The truth is I do not understand English very well, but let's make it clear ok? because I think we both lost.
      Of course you can use my creations in your houses and not giving me credit for each of the things I did and you used (unless you want to)
      I would not like what you do, is to present my creations as your own, much less if you charge money for them. and "(Always to honor you)" only if for example... post a photo of one of my houses, because ofcourse I hope you give me credit for it (: - the traductor translate good?:P

      Eliminar
  14. I LOVED your never mind house for sims 2,but I only have the base game and nightlife, celebration!Stuff pack.I would love a home like that,compatible with my game,ad also less MB?^-^ Thanks!

    ResponderEliminar
  15. I LOVED your never mind house for sims 2,but I only have the base game and nightlife, celebration!Stuff pack.I would love a home like that,compatible with my game,ad also less MB?^-^ Thanks!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. sorry i dont take requests anymore and also i uninstalled my sism 2 xD

      Eliminar
  16. Anónimo5/27/2012

    Do you still take requests?

    ResponderEliminar
  17. Anónimo8/29/2012

    Hello!
    People have been having problems with your dress at: http://simsinspring.blogspot.com/2012/08/peter-pan-collar-placket-dress-child.html
    In game, for some people, the dress turns completely white. Thank you!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hey :)
      on game, ON CAS the thumb of the dress is white, but when you click on it, teh dress should work propperly, just like it made for a lot of people, also i upload another version of the dress and you can get it from the download page. that the thumb look white, doesnt mean that the dress is like that. and if it is you just need recolor it to fix the problem :)

      Eliminar
  18. Geriany8/29/2012

    http://simsinspring.blogspot.com/2012/08/peter-pan-collar-placket-dress-child.html

    Vestido no funciona. Por favor, corrija. Resulta blanco. Gracias.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hey :)
      on game, ON CAS the thumb of the dress is white, but when you click on it, teh dress should work propperly, just like it made for a lot of people, also i upload another version of the dress and you can get it from the download page. that the thumb look white, doesnt mean that the dress is like that. and if it is you just need recolor it to fix the problem :)

      Eliminar
  19. Volví a escribir las cosas que usted tradujo a inglés. :)

    PROBLEMS

    If you have any questions, a problem with a sim, house, pattern, or ANYTHING else, say so in a comment here. I will get back to you as soon as possible. If you would like to know where you can find furniture featured in my houses, let me know here and I will do all I can to locate them for you.

    REQUESTS

    If you want to request a house, tell me how many bedrooms I should make (and who they are for: children, teens, parents, Young Adults, toddlers, butlers, ect.). I also need to know how many bathrooms you want, as well as the other rooms you'd like to be included (garden, garage, kitchen, dining room, balcony, living room, study, ect.) Please also tell me what kind of decor you want (goth, upper-class, Hispanic, ect.), the size of the rooms, and if you'd like any specific colors featured. Or, you could show me a layout plan/pictures of a room, and I'll do my best to replicate it for you.

    ResponderEliminar
  20. Anónimo10/01/2012

    I love every single outfit in here, but I can't install them on my Mac :(

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. what? why? D:
      i make them with TSR Worskshop, they should work just fine, theres a lot of people who use mac and have my things on game.. (i know that because of tumblr) you should try again, and if not i really dont know how to fix it but also i recommend you to use CCMagic to organize your cc, i have all my cas things installed that way, and the patterns, worlds, lots and furniture with the launcher and also the game is very light this way...
      Maybe it will tell you if the file is corrupted or something i dont know, or maybe re-downloading?. the options are getting low but i think that should work and if not, then i dont know.. when you install the cloth what the launcher says?

      Eliminar
  21. Anónimo10/07/2012

    could you convert this set
    http://buggybooz.blogspot.com.ar/2012/08/oh-baby-nursery-set.html
    and these two
    http://buggybooz.blogspot.com.ar/2009/06/shakerlicious-kitchen-up-to-date.html
    http://buggybooz.blogspot.com.ar/2010/01/shakerlicious-extras.html
    again, for the sims 3 please?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. i cant convert those sets AGAIN anon, because i never convert them in the first place. besides buggy dont allow sims 3 conversions D:
      sorry.

      Eliminar
  22. Could saw you made a elbino sim =D could you perhaps make a asian sim please =)I love your houses

    ResponderEliminar
  23. hi!!! i'm sorry, i've been absolutely in love with the clothes and houses you make but nothing works in my game. i ran delphy's program and it all shows up as conflicting with something else. i was wondering if you've experienced this before or if you've heard about it happening to someone else?

    all of the clothes show up as conflicts :( i love your clothes so this is really sad to me.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. no hon, i have all my things installed in my game and i dont have any problem, and i nobody never tell me this before. Maybe you could use the cc magic? and install teh things with that and if you have troubles in your game just uninstall with cc magic, i tell you this because with cc magic is easier delete files. Other thing i was thinking is.. did you convert them to .packages? because i have some things that i cant convert to .package but i never tried with my things before so..
      i wish you luck :)

      Eliminar
  24. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  25. No soy capaz de descargar este archivo podría subir de nuevo? Gracias ya http://simsinspring.blogspot.com.br/2012/07/back-to-vintage.html

    ResponderEliminar
  26. All the links I try do not work, they say that your mediafire is private. I really want to download some of your work! Please fix the links for the Pottery Barn Pattern Set and the SN and Diesel sets.

    ResponderEliminar
  27. hi, please make your links public, i really want your house Baby Never Mind:((

    ResponderEliminar
  28. hi, plese can you make daniel gillies for sims 3??

    ResponderEliminar